Thursday, October 27, 2011

KERANA TERLALU BANYAK WANG.....






















Ya, anda membaca dengan betul, seluruh pulau ini luar biasa yang dibina betul-betul di kapal layar yang indah.Dicipta oleh UK Reka Bentuk reka bentuk kapal layar berasaskan Pulau companyYacht, membawa seluruh pulau ini ke atas kapal layar.

Reka bentuk seperti yang anda lihat adalah diilhamkan oleh pulau-pulau tropika, dengan pondok, kolam renang dan Selain itu, satu gunung berapi yang tidak pasti untuk meletup. Sejak ini adalah kapal layar, ia datang penuh dengan bilik-bilik khas VIP, arked, gimnasium, lounge, spa dan walaupun Helipad. Iklan gunung berapi banyak kecantikan untuk melihat keseluruhan kapal layar itu, ia juga berlaku kepada air mengalir keluar ke kolam renang mewujudkan sungai yang menakjubkan ini melengkapkan rupa tropika seluruh.

Belakang kapal layar yang mempunyai dek pantai ditarik balik di mana struktur terapung di laut yang membuat laut yang boleh diakses untuk berenang di dalam dan tentu saja memberikan akses kepada pelbagai aktiviti air seperti menaiki bangun dan jet-ski. Konsep ini adalah genius tulen dan hasilnya kelihatan lebih baik.



No comments:

Post a Comment