Friday, December 31, 2010

SELAMAT TINGGAL 2010




Tinggal beberapa minit saja lagi tahun 2011 akan menjelma. Banyak kenangan yang ditinggalkan pada tahun 2010 ini. Ada yg manis dan ada yg pahit. Kedua-dua pengalaman hidup tersebut dijadikan sebagai panduan untuk mengharungi liku-liku hidup yg mendatang.

Azam di tahun  2010 yang belum tertunai atau masih sekerat jalan akan disambung atau diperbaiki pada tahun 2011. Azam baru 2011 telah dirangka bagi mencapai kearah matlamat hidup yang impi-impikan.

Dalam tahun 2010 juga aku menemui 3 orang lelaki yang membawa makna dalam hidup ku. Mereka adalah sahabat yang aku rasa benar-benar memahami diriku dan demikian juga aku....aku boleh memahami mereka satu persatu.....mereka berbeza tapi menghadapi situasi yang hampir-hampir sama......Hahahaha….peliknya…..tapi aku akan ceritakan mengenai mereka satu persatu di tahun 2011 nanti.

Semoga 2011 akan memberi suntikan semangat baru dan sentiasa mendapat keredhaanNya.Selamat tinggal 2010……. Dan selamat datang 2011.

No comments:

Post a Comment